Як «Укрзалізниця» наживається на споживачах

«Укрзалізниця» оновлює інфраструктуру електропостачання. Ремонтні роботи виконуються на Донецькій, Південно-Західної, Одеської та Придніпровської залізниці. З початку року замінили 19 кілометрів контактного проводу та ще 84 сталевих дротів, а також 450 дефектних опор контактної мережі. Чому країна продовжує витрачати нечувані суми на неякісне обладнання і чи є в цьому приватний інтерес? Про це йдеться в сюжеті телеканалу «Перший Діловий».

Як повідомляють українські експерти, зараз, здавалося б, державну компанію можна порівняти з «державою в державі», так як концерн має свої власні правила і мотивації. Це можна простежити на прикладі історії з виробництвом опор контактних мереж.

Так сталося, що в структурі нібито державної компанії «Укрзалізниця» несподівано виявилася монополія. Йдеться про Гніванський завод спецзалізобетону, який є виробником опор контактних мереж. Завод входить в структуру “Укрзалізниці” і є фактично монополістом.

Завдяки своїм внутрішнім статусом виробник може встановлювати свої власні ціни на українському ринку, які абсолютно не відповідають тій якості, яку в за підсумками отримує споживач.

В Україні щорічно проводяться планові ремонтні роботи по заміні опор контактних мереж, які, не дивлячись на високі ціни, просто не витримують занадто довгого терміну експлуатації.

Тим часом, в державі існує безліч інших підприємств, які також здатні виготовляти і продавати ці ж опори, однак набагато дешевше та якісніше.

Але тут вже мова йде про приватні інтереси, адже з іншими компаніями не так-то просто організувати штучне завищення цін і нажитися на нечесному веденні бізнесу, як це наразі здійснюється в приватному секторі «Укрзалізниці».

На даний момент нечесна виручка за такого роду схем доходить до мільйонних значень. У той же час, керівництво «Укрзалізниці» вимагає у держави дотацій ну суму в 50 мільярдів гривень, стверджуючи, що концерн нібито не може впоратися з кризою і це, незважаючи на той прибуток, який компанія відмиває за рахунок своєї диктатури на ринку.

Як повідомлялося раніше, на допомогу енергетичного бізнесу компанія «Бетон Нова Інтернешнл» на замовлення енергетичних компаній України запустила унікальне та єдине в країні виробництво центрифугованих секційних опор СКС 26 СКС 22, що складаються з двох секцій.

Інноваційність полягає ще і в тому, що з’єднання секцій опор відбувається на будівельному майданчику, що дозволяє їх транспортувати звичайним транспортом навіть у важкодоступних районах, або районах щільної забудови.

0
20
Материалы по теме: , , , , , , ,