Банки відбирають клієнтів у фінкомпаній

Українські банкіри розповіли, що від коронакрізіса постраждали не тільки банки, а й фінансові компанії.

Так, падіння кількості звернень клієнтів за споживчими кредитами відбулося не тільки у банків, а й у фінансових компаній. Падіння було приблизно однаковим, але за даними бюро кредитних історій, звернення до банків зросли до докарантінного рівня, а заявки, які надходять у фінансові компанії, залишилися на тому рівні, на який вони опустилися – вдвічі нижче, ніж раніше.

Частина клієнтів фінкомпаній йдуть в банки і вимагають простих дистанційних кредитів. Тепер в банки звертаються клієнти, які до цього брали мікрокредити в фінансових організаціях.

Ми на даний момент не готові задовольнити їхні потреби, оскільки вони очікують, що ми можемо просто по телефонному дзвінку зробити перерахування кредитних коштів на картковий рахунок клієнта. Вони думають, що ми як банк маємо можливість технологічно надати той же сервіс, який вони отримували від мікрофінансової організації. Але банкам регулятор на даний момент таку опцію не дозволяє », – пояснюють банкіри.

Нагадаємо, що з 1 липня 2020 року Національний банк України стане органом регулювання небанківських установ. Тобто, українці зможуть написати скаргу в НБУ на діяльність лізингових, факторингових підприємств, ломбардів і кредитних організацій.

Раніше повідомлялося, що багатьох людей від кредитування стримує саме той факт, що дзвінки компаній можуть зіпсувати відносини з близькими і друзями. До того ж, не всім приємно, коли в особисті фінансові питання присвячують сторонніх.

Розуміючи цю проблему, деякі МФО вирішили піти від практики контактування з третіми особами. Щоб отримати швидкий кредит, тепер потрібно вказати в анкеті реєстрації тільки персональні дані. Таким чином, споживачі можуть спокійно користуватися позиковими коштами і не переживати з приводу розголосу.

0
20
Материалы по теме: , , , ,