Як отримати електронне пенсійне посвідчення

Електронне пенсійне посвідчення онлайн 2024: куди звертатися та які документи необхідні
Електронне пенсійне посвідчення онлайн 2024: куди звертатися та які документи необхідні. Фото: pfu.gov.ua

У 2024 році пенсіонери в Україні мають можливість замовити електронне пенсійне посвідчення через вебпортал Пенсійного фонду України (ПФУ). Це значно спрощує процес отримання документів і забезпечує швидкий доступ до пенсійних послуг, пише FBC.

Як замовити електронне пенсійне посвідчення в Україні у 2024 році

Електронне пенсійне посвідчення можна замовити декількома способами:

Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:

  • Зайдіть в особистий кабінет й оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення».

За допомогою мобільного застосунку Пенсійного фонду:

  • Оберіть розділи «Комунікації з ПФУ» та «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».

Які документи необхідно підготувати для електронного пенсійного посвідчення

  1. Щоби подати онлайн заяву, необхідно підготувати скановані копії наступних документів:
  2. Паспорт.
  3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
  4. Сканована копія підпису для електронного пенсійного посвідчення.
  5. Фотографія.

Вимоги до сканованих документів

  • Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.
  • Формати файлів: JPG, JPEG, PDF. Документи з більше ніж однією сторінкою мають бути прикріплені як один файл.
  • Вимоги до сканованої копії підпису:
  • Розмір файлу: від 3 до 5 кБ.
  • Підпис повинен бути виконаний чорнилами чорного кольору.
  • Вимоги до сканованої копії фотографії:
  • Кольорове фото з білим фоном.
  • Розмір фотографії: 25 × 30 мм.
  • Розмір файлу: від 20 до 24 кБ.
  • Обличчя повинно займати 70-80% фото.
  • Фото має бути зроблене протягом останніх 6 місяців.
  • На фото не повинно бути сторонніх предметів.

Як отримати електронне пенсійне посвідчення

Щоби замовити електронне пенсійне посвідчення, виконайте наступні дії:

  1. На вебпорталі ПФУ увійдіть до особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. У лівому боковому меню оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення».
  3. Оберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
  4. Ознайомтеся з інструкцією.
  5. У вкладці «Орган ПФУ» оберіть Головне управління ПФУ.
  6. Заповніть необхідні поля анкети.
  7. Завантажте скановані копії документів: документ, що посвідчує особу, РНОКПП, зразок підпису пенсіонера, фото.
  8. Надайте згоду на обробку персональних даних та сформуйте заяву.
  9. Перевірте внесені дані й надішліть заяву.

Електронне пенсійне посвідчення виготовляється безкоштовно протягом 30 календарних днів. Якщо ви не змогли скористатися послугою онлайн, можна звернутися особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України, незалежно від місця перебування на обліку.

Share

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *