Бойова медикиня Юлія Мала з позивним «Піранька» заявила, що не давала дозволу говорити від свого імені в рекламі бренду білизни brabrabra.
Напередодні банери із цитатою військової, яку нібито озвучує акторка Олена Кравець, з’явилися у київському метро. Там було сказано: «Були моменти, коли білизна не тримала, й при виконанні своїх обов’язків просто випадали груди». Виявилося, що бойова медикиня не тільки не давала дозволу на висловлення своїх думок у проєкті «Одна за одну», а й узагалі не є авторкою слів, які їй приписують.
«Чому ви на мені піаритесь? Повторюю, інтерв’ю я не давала, і тим паче не дозволяла говорити від мого імені!», — написала Юлія у сторіс в Instagram. Згодом бренд заявив, що припинить використовувати цитати, які стали частиною проєкту, через непорозуміння між brabrabra та партнерами.
«Наразі з усіма захисницями відбувся діалог. Ми принесли вибачення і зупиняємо використання цитат тих військовослужбовиць, які не бажають цього», — сказали у бренді. Своєю чергою бойова медикиня заявила, що не отримувала вибачень.
З чого все почалося?
Днями у столичному метрополітені розмістили рекламу, на якій акторка Олена Кравець нібито говорить про складнощі жінок на фронті від імені Юлії Малої. Від початку оголошення про кампанію brabrabra публікували знімки військовослужбовиць, які в рамках проєкту змогли отримати комплекти білизни. До фотографій жінок у білизні чи з нею в руках додавали слова подяки. Такий маркетинг ще тоді викликав обурення громадськості. Тепер же суспільство відреагувало на те, що на рекламних банерах цитати про захисниць поєднали з фото акторки, яка не має стосунку до армії.
Як відреагував бренд?
Після суспільного обурення бренд пояснив свою позицію. Там зазначили, що в ході створення білизни для військовослужбовиць вони спілкувалися із захисницями, цитати яких і використали в рекламній кампанії.
brabrabra стверджують, що звернулися до інфлюенсерок за допомогою у розповсюдженні інформації. Крім Олени Кравець, у проєкті погодилися взяти участь блогерка Даша Квіткова й керівниця Superhumans Ольга Руднєва.
«Лише жінки на передовій можуть максимально чітко описати, чому білизна незручна, а інфлюенсери можуть дати вагомий розголос цій проблемі. Ми не намагаємося прирівняти жінок у тилу та на передовій, а згуртувати суспільство, щоб допомогти тим, хто сьогодні нас захищає», — зауважили там.
Наслідки
Нагадаємо, раніше користувачів мережі обурили гасла на банерах лінії психологічної підтримки, які, на їх думку, можуть лише підсилити депресивні думки. Згодом написи прибрали, а очільниця благодійного фонду, який запустив рекламу, принесла свої вибачення.