Сьогодні на телеканалі «Перший Діловий» стартує 2 сезон агро-реаліті «Реальна ферма»

Унікальне агро-реаліті повертається. Вже сьогодні о 20:30 на Першому Діловому телеканалі можна подивитися першу серію другого сезону шоу «Реальна ферма».

Минулого року ведуча телеканалу – білявка Анна Кошман – побилася об заклад із досвідченим фермером. Упродовж усього сезону вона намагалася довести, що здатна перейняти усі хитрощі професії та перетвориться із містянки на справжню фермершу. Для цього Аня виконувала всі справи з господарства: готувала обід для працівників підприємства, вправно керувала комбайном, збирала урожай і, зрештою, витримала всі випробування. Від фермера-куратора Миколи Нечая у якості переможного призу отримала один гектар землі, аби спробувати розпочати власне господарство.

Та цього нашій героїні виявилося замало, і вона вирушила на пошуки більшої ділянки землі. Вже сьогодні о 20:30 у другому сезоні шоу «Реальна Ферма» на телеканалі «Перший Діловий» глядачі побачать, як Аня самостійно, без порад та пильного нагляду фермера сіятиме, оброблятиме, вирощуватиме та збиратиме свій власний врожай. Чи вдасться білявці досягти цього? Та чи по силах тендітній, але сильній і впевненій у собі дівчині нові виклики?

Нагадаємо, що спочатку шоу планувалося як пізнавально-розважальне. Планувалося, що цільовою аудиторією проекту стануть представники агробізнесу: власники і працівники сільгосппідприємств і всі, хто пов’язаний із цією сферою. Утім, перший сезон показав, що реальна аудиторія проекту – набагато ширша. Динамічні зйомки та вдала режисура, тонкий гумор і цінні професійні поради відразу вивели шоу у лідери серед програм телеканалу за кількістю переглядів і відгуків серед глядачів.

Довідково: вже 13 років «Перший Діловий» спеціалізується на ділових новинах та якісній бізнес-аналітиці. Аудиторія* телеканалу сягає 18 млн глядачів. «Перший Діловий» – популярний серед ділової аудиторії. 75% глядачів телеканалу – люди з рівнем доходу вищим за середній. Досягнення телеканалу неодноразово доводили нагороди на конкурсах «Фаворит року», «Бренд року», «Людина року», Presszvanie та подяки від різних міністерств і відомств за внесок у висвітлення вітчизняного бізнесу та створення українського ділового телебачення.

 

0