У Китаї спостерігається новий бум на ринку дизайнерських іграшок: Wakuku — плюшева фігурка у формі панди — стала справжнім хітом серед покупців. З моменту свого дебюту в Miniso Land у Пекіні ця іграшка не лише побила рекорди продажів, а й спричинила збільшення виторгу магазину на понад 90%, повідомляє FBC.net.ua.
Після першого успіху Wakuku з’явилася у флагманських магазинах Miniso у Шанхаї та Нанкіні в межах колаборації «Лис і Кролик». Іграшки й там продалися рекордними темпами. А під час відкриття магазину Miniso Space у Нанкіні в червні нова фігурка Wakuku зникла з полиць за лічені години — усього за два.
Wakuku, як і її попередниця Labubu, є колекційним брелоком, що прикріплюється до рюкзака. Однак ключовою відмінністю стало її концептуальне оформлення: якщо Labubu — це лісовий ельф із північного фольклору, то Wakuku зображує воїна з джунглів.
Ще одним фактором популярності стала доступніша ціна Wakuku у порівнянні з Labubu. Покупці також зауважують, що новинка має кращу якість виконання, що лише підсилює її позиції на ринку.
Раніше ми писали про те, хто такі Labubu і чому вони коштують тисячі доларів.