Мексиканський антимонопольний регулятор закрив справу проти Google, визнавши відсутність порушень, повідомляє FBC.net.ua з посиланням на Reuters.
Федеральна комісія з економічної конкуренції Мексики (Cofece) офіційно припинила розслідування щодо діяльності Google у сфері цифрової реклами, яке тривало з 2020 року. Під час розслідування вивчали рекламні сервіси, що надає Google через свою пошукову систему та платформи сторонніх сайтів, аби з’ясувати, чи мала компанія надмірні переваги на ринку.
Якщо б Cofece дійшла висновку про монополістичну поведінку Google, компанії загрожував штраф розміром до 8% від річного доходу на території Мексики. Однак у підсумку розслідування не виявило ознак монополії.
Представник Google прокоментував це рішення, зазначивши, що воно визнає свободу вибору рекламодавців та контроль над використанням інструментів компанії у найкращому для них форматі.
Материнська корпорація Google — Alphabet — не розкриває детальної інформації про доходи в Мексиці, проте у звіті за 2024 рік вказано, що загальний дохід у регіоні «інші Америки», який включає Латинську Америку, склав близько 20,4 млрд доларів.
Раніше ми писали про те, що Google змінює політику для працівників на віддаленні.