Мексика закрила справу проти Google без штрафів за відсутністю монополії

Мексиканський антимонопольний регулятор закрив справу проти Google, визнавши відсутність порушень, повідомляє FBC.net.ua з посиланням на Reuters.

Федеральна комісія з економічної конкуренції Мексики (Cofece) офіційно припинила розслідування щодо діяльності Google у сфері цифрової реклами, яке тривало з 2020 року. Під час розслідування вивчали рекламні сервіси, що надає Google через свою пошукову систему та платформи сторонніх сайтів, аби з’ясувати, чи мала компанія надмірні переваги на ринку.

Якщо б Cofece дійшла висновку про монополістичну поведінку Google, компанії загрожував штраф розміром до 8% від річного доходу на території Мексики. Однак у підсумку розслідування не виявило ознак монополії.

Представник Google прокоментував це рішення, зазначивши, що воно визнає свободу вибору рекламодавців та контроль над використанням інструментів компанії у найкращому для них форматі.

Материнська корпорація Google — Alphabet — не розкриває детальної інформації про доходи в Мексиці, проте у звіті за 2024 рік вказано, що загальний дохід у регіоні «інші Америки», який включає Латинську Америку, склав близько 20,4 млрд доларів.

Раніше ми писали про те, що Google змінює політику для працівників на віддаленні.

Share

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *