Укрзалізниця відновила низку функцій пасажирських онлайн-сервісів

Вантажні сервіси УЗ планує відновити у першій декаді квітня.

Укрзалізниця відновила низку функцій пасажирських онлайн-сервісів

Укрзалізниця

Укрзалізниця відновила інтеграцію з “Армія+” для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг і автовикуп квитків у застосунку та на сайті. 

Про це повідомила пресслужба перевізника.

Підписуйтесь на наш Youtube канал

Крім того, вдалося повернути верифікацю через «Дія.Підпис» для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів.

«Загалом Укрзалізниця вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів: вже незабаром повернеться портал замовлення додаткових послуг і програма лояльності. Також триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки», – додали в компанії.

Щодо вантажних сервісів, то їх УЗ планує відновити у першій декаді квітня. Наразі всі необхідні документи на перевезення вантажів оформлюють у паперовому вигляді. 

  • 23 березня УЗ зазнала масштабної кібератаки. В результаті кібернападу було суттєво порушене функціонування автоматизованих систем та забезпечення стандартної діяльності компанії.
  • УЗ заявила, що під час кібератаки витоку даних не було, оскільки система не зберігає особисті дані пасажирів та інформацію про військові вантажі.
  • 27 березня систему онлайн-продажу відновили у резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
  • 30 березня відновили можливість оформлювати квитки з пільгами для осіб з інвалідністю та онлайн-табло всіх ключових вокзалів.

lb.ua

Share

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *