Китайський пасажирський літак C919, розроблений державною компанією COMAC, стикається з серйозними викликами через залежність від західних технологій. Незважаючи на запуск серійного виробництва та наявність понад 1 000 замовлень, C919 оснащений двигунами LEAP-1C, створеними спільним підприємством GE Aviation (США) та Safran Aircraft Engines (Франція), а також іншими критично важливими компонентами від американських компаній, таких як Honeywell та Collins Aerospace, повідомляє FBC.net.ua з посиланням на Financial Times.
У зв’язку з погіршенням відносин між США та Китаєм, американські законодавці розглядають можливість введення санкцій проти китайських авіаційних компаній, включаючи COMAC та AVIC, через їхні зв’язки з китайськими військовими структурами. Якщо ці санкції будуть реалізовані, вони можуть обмежити доступ китайських виробників до західних технологій, що суттєво ускладнить виробництво C919.
Крім того, європейські авіакомпанії, такі як Ryanair, виявляють інтерес до C919 як альтернативи Boeing та Airbus. Однак відсутність міжнародної сертифікації та потенційні санкції можуть перешкодити виходу китайського літака на світовий ринок.
Таким чином, майбутнє C919 залишається невизначеним, оскільки геополітичні напруження та технологічна залежність від Заходу створюють серйозні перешкоди для амбіцій Китаю в авіаційній галузі.
Раніше ми писали про те, що Великобританія посилює захист торговельних документів через нові мита США.