Київський метрополітен оголосив новий тендер на добудову метро на Виноградар

Подати заявки можна до 28 травня, а вартість тендеру очікують на суму 13 956 843 711, 13 грн.

Київський метрополітен оголосив новий тендер на добудову метро на Виноградар

Будівництво метро на Виноградар.

“КП “Київський метрополітен” оголосив тендер на продовження будівництва метро на Виноградар. 

З попереднім переможцем тендеру, АТ “Київметробуд”, договір розірвали в грудні 2023-го – через незадовільні терміни виконання робіт. Наразі суд розглядає стягнення частини попередньої оплати, повідомили в КМДА.

Очікувана вартість нового тендеру – 13 956 843 711, 13 грн. Прийом пропозицій триватиме до 28 травня 2024.

Нагадаємо, що у грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» у судовому порядку розірвав договір з АТ «Київметробуд» через незадовільні терміни виконання робіт. Також у суді вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати.

“Наразі побудовано правий перегінний тунель протяжністю майже 1 250 метрів від станції «Мостицька» до станції «Сирець». Крім того, завершене будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла, частково збудовані двоярусні тунелі тощо”, – сказали в КМДА. 

Метро на Виноградар

  • Метро на Виноградар Київ планував почати будувати наприкінці 2017 року, і якби так відбулося, то наприкінці 2020 місто отримало б дві нові станції. Вартість будівництва тоді оцінювали в понад 11 млрд гривень, а тривати воно мало близько дев’яти років. 
  • У січні 2018 місто оголосило тендер на дві станції в бік Виноградаря, звести які хотіли протягом трьох років. Участь у ньому хотіли взяти три компанії, допустили до конкурсу дві, але зрештою його скасували, бо лише один претендент подав документи без порушень. Тендер перезапустили, і на ньому переміг “Київметробуд”. Компанія запропонувала вартість побудови двох станцій на 12 млн гривень менше очікуваної. 
  • 20 листопада мер міста Віталій Кличко оголосив про початок будівництва. У березні 2019 Кличко розраховував, що дві станції відкриють вже в 2021. Того ж року побудували перший тунель, а “Київметробуд” достроково змінив наглядову раду через повільне просування ходу робіт. У січні 2020 в компанії повідомили, що будівництво метро на Виноградар катастрофічно відстає від графіка і затримується щонайменше на рік. Тоді ж суд арештував рахунки “Київметробуд” через розтрату коштів на будівництві метро на Виноградар. З’ясувалося, що посадовці “Київметробуд” відмивали відсотки з понад мільярда виділеного бюджету на будівництво Сирецько-Печерської лінії метрополітену. Вони отримали 95% авансу на будівництво і частину цієї суми поклали на депозит у банк – це 1,7 млрд. 
  • У серпні 2020 Кличко говорив, що на графік будівництва метро вплинув карантин – іноземні фахівці не могли приїхати до Києва. Він говорив, що перші станції мають відкрити в грудні 2021. Однак в грудні 2021 “Києвметробуд” звернувся до суду з проханням відтермінувати термін завершення робіт на травень 2023.
  • У результаті станції метро не відкрили досі, а в грудні 2023 метрополітен розірвав із підрядником договір. Київметробуд має повернути 4 млрд гривень авансу. 
  • У квітні суд стягнув з підрядника 139 млн гривень – це відсоток, зароблений на депозиті. 

lb.ua

Share

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *