Китайська компанія Pop Mart, виробник популярних іграшок Лабубу, оголосила про рекордне зростання фінансових показників у першому півріччі 2025 року. Про це йдеться у її звіті на Гонконгській фондовій біржі, повідомляє FBC.net.ua, з посиланням на Liga.net.
Виручка компанії зросла на 204% і склала 13,88 млрд юанів ($1,93 млрд) порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Чистий прибуток зріс майже на 400% і досяг 4,7 млрд юанів (понад $650 млн).
Попри загальний успіх, найбільший приріст Pop Mart зафіксувала в Північній Америці (+1142%), що зумовлено активним розширенням мережі у США, де кількість магазинів зросла до 41, та в Європі (+730%), де вже працює 18 магазинів. Серія іграшок The Monsters, зокрема найбільш популярна з них — Лабубу, принесла компанії близько 35% від загальної виручки. У цілому продажі плюшевих іграшок становлять 44% доходу компанії (6,14 млрд юанів, понад $850 млн), що в 14 разів більше, ніж у минулому році.
Основник і генеральний директор компанії Ван Нін в інтерв’ю китайським медіа у липні зізнався, що темпи глобальної експансії Pop Mart значно перевищили первісні прогнози.
Раніше ми писали про те, хто такі Labubu і чому вони коштують тисячі доларів.