Покойний дизайнер Джорджо Армані залишив у своєму заповіті вказівку спадкоємцям поступово продати модний дім, створений ним 50 років тому, або вивести компанію на біржу, повідомляє FBC.net.ua з посиланням на Reuters.
Це рішення стало початком боротьби за контроль над одним із найвідоміших брендів світу та різким поворотом для компанії, яка довгі роки зберігала незалежність і підтримувала італійське коріння.
Джорджо Армані помер 4 вересня у віці 91 року, не залишивши дітей, які могли б успадкувати його модну імперію, оцінювану аналітиками у 5–12 мільярдів євро.
Заповіт складається з двох документів, поданих нотаріусу в березні та квітні цього року. У ньому зазначено, що спадкоємці повинні продати початкову частку в 15% італійського модного дому протягом 18 місяців після смерті Армані.
Пізніше їм слід передати додаткові 30–54,9% акцій тому ж покупцю протягом трьох–п’яти років після смерті дизайнера. Пріоритет у придбанні акцій надається гігантам індустрії: LVMH (Louis Vuitton), L’Oreal, EssilorLuxottica або іншій групі «рівного статусу», визначеній фондом, створеним дизайнером для збереження його спадщини з погодженням ділового партнера Армані Панталео Делл’Орко.
Очевидна згадка про продаж акцій та французьких біржових гравців стала несподіванкою, адже Джорджо Армані довгі роки відмовлявся розбавляти контроль або виводити компанію на біржу. Альтернативою продажу другої частки акцій є проведення первинного публічного розміщення на біржі Італії або іншому ринку рівного статусу.
За даними Італійської асоціації нотаріусів, такі положення є обов’язковими для виконання і можуть бути оскаржені в суді у разі недотримання. Армані залишався єдиним основним акціонером компанії, заснованої ним разом із покійним партнером Серджо Галеотті у 1970-х роках, зберігаючи суворий контроль як над творчим, так і управлінським аспектом до останніх днів життя.
Раніше ми писали про те, хто отримає спадок Джорджо Армані: кому дістанеться бізнес та статки дизайнера.